Hayırlı geceler kızlar öncelikle hepimiz bebişlerimizi sağ sağlim aliriz kucagimiza :) Normalde 35+3 haftalık hamileyim ama bebeğim ultrasonda 29 haftalık olarak cıkıyor yani ciddi bir gelisim geriligi var anne karnında kilo alamıyor şuan 1570 gram 4 gün önce gittigimde 1530 gramdı doktorum 7 gün içinde doğum yaparsın dedi sagligi acisindan degil ama kilo azligindan küvozde kalabilir dedi ben ne kadar içimi ferah tutsam da çok garip duygular icerisindeyim oglumu kucagima alamadan direk kuvoze gidicek diye basina böyle gelip erken prematüre annelerimiz varmı sürec nasil ilerledi bebişleriniz kaç kilo olarak doğdu yazarsanız en azından biraz daha olsa rahatlamam icin :) Şimdiden tesekkür ederim DUAlarinizda bana ve oğlumada yer verin insAllah sag Saglim kavusurum miniğime 🤲