Alisa1212 benim de yumurta tembelliği teşhisi konuldu. Şuan hamileyim. Öncelikle iyi bir Dr bulun. Dr um kan testlerinden hormon seviyeme baktıktan sonra klomen tedavisi uyguladı.ve sonra yumurta çatlasın diye iğne yaptı. Bu arada yumurta kalitesini artırıcı ilaçlar verdi. 2 ay kullandım. İlk denemede olmadı. 2.sinde çok şükür tuttu. İlaç kullandığım sürelerde de adetler düzene girmişti. Daha önce kimyasal gebelik, dış gebelik, kürtaj vs geçirmiş biri olarak söylüyorum. Lütfen araştırıp iyi bir Dr a gidin.