Gayenur Bende hap yutamayan birisiyim kullandığım folik asit kapsül şeklinde kapsülü açıyorum içerisinde tozu içiyorum , birde progestan kullanmıştım oda kapsül gibi ama açılmıyor bende kürdanla uç kısmından deliyordum içerisindeki sıvıyı içiyordum doktoruma bu şekilde içtiğimi söyledim içebilirsin elbette faydası oluyor dedi . Evet dadı kötü oluyor ama bu şekilde yapabilirsin . ☺️