Merhaba arkadaslar size bi sorum olacak 12 hafta 4 günlük hamileyim lekem geliyor doktora gittim cok şükür bisey yok dedi önlem amaçlı progestan verdi fitil gibi kullanıyom ama ara ara gene görüyorum cok endişeliyim böyle durum yaşayan oldu mu şimdiden tesekur ederim