qokceyy Benimde dün sonucum cıktı 2,57 tekrar yaptırsammo beklesem mi bilemedim 🤷🏻♀️ Adetime 4 gün kaldı nerdeyse 10 gündür göğüslerim bi fena 😬
kindersurprise qokceyy bence yaptır iki gün sonra canım 🤩 hem adetine de varmış daha yeni yeni yükseliyor gibi geldi bana🥰 hiç yok değil çünkü değer var sıfırlı bişey çıksa yok diyeceğimde ben de muallaktayım aynı durumdayız
derindemir kindersurprise evet aynı gün olduğu için bende belirttim.cuma günlerinin özel olduğuna inanırım.ben geçen hafta pazartesi aldım mutlu haberi.bu pazarteside sana nasip olsun inşşş🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥳heyecanla bekliyorum sonucunu
kindersurprise derindemir canımmmm kan verdim bu akşam sonucum çıkmış gebelik yok hayırlısı olsun inşallah 2.4 çıktı değer bu kez kesinleşti negatif malesef sağlık olsun🥰 ❤️😚
kindersurprise esra572 ahhh ciddi mi ya sağolasın kuzum yanıtın için yaşanmış şeyleri duyunca iyi geliyor çok❤️😌 inşallah ❤️
qokceyy esra572 gercekten isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻 Ama sanırım ben beklicem hüsran yasamak istemiyorum bi yandan merak ediyorum ama varsa eninde sonunda çıkıcak o yuzden beklicem
kindersurprise esra572 kuzum kan verdim gebelik yokmuş benim 2.4 çıktı değerim sana da haber vereyim dedim❤️
esra572 qokceyy tabi canım ne umutsuz ol nede hayalkırıklığı yasicak kadar büyük ihtimallere girme bu ay olmassa adet bitince de Rabbim bilir en iyisini en hayırlısını ❤️
esra572 kindersurprise olsun bak bu ay olcak kafandan at ve her gece nar i sık suyuyla birlikte iç ben böyle hamile kaldım aklımdan attım hsg cektrdim nar içtim rahim ve yumurtalar güçlensin diye.
kindersurprise Guneyinannesi1 kuzum kan verdim bugün negatif hamile değilmişim 2.4 çıktı değerim hayırlısı artık napalım😌
kindersurprise esra572 çok teşekkür ederim canım benim inşallah Allahım ne zaman verirse artık🤲❤️ Tabi çekerim çok sağol iyi oldu söylediğin kuzucuğum🙏
kindersurprise Guneyinannesi1 aynen kuzum hayırlı zamanda olsun inşallah ikimiz için de Allahım ne zaman nasip edecek bakalım🐣🤲
Senaesmer kindersurprise benimde oyle cikmisti negatif cıktı üzülme hayırlısı değilmiş tam tutunmadayken dusmustur