Tugcem50 Yürüyüş tek başına ne kadar yeterli yürüyorum hergün evde de hareket halindeyim 38+2 yim bugun yürürken artık agırlıktan belim agrıdı ağrım gelsede doğum başlasa diye bekliyorum hurma yiyorum başka böyle cok cok etkili yöntem söylermisiniz 🌸
Seher- Tugcem50 her gün en az 10.000 adım yürüyorum temiz yerleri bile temizliyorum sırf hareket olsun diye henüz bir faydasını görmedim doktorum squat yap ve pilates topunda zıpla demişti en son
ayshoo Tugcem50 ne kadar bunlara bağlı bilmiyorum ama arkadaşım hamileliği boyunca 10 bin adım attı ama suyu geldi açılması olmadı suni sancıya rağmen
Seher- Tugcem50 benim doktorum 8 kat olacak şekilde in çık demişti bir zararı olacağını sanmıyorum canım
Tugcem50 Seher- ben 5 bin adım filan ancak yürüyorumdur az o zaman benim ki 😞 squat yapmaya başlayım yarın gec kaldım sanki ama hayırlısı pilatese gidiyordum hamilelikten önce hamilelikte devam etmedim virusten
Tugcem50 ayshoo doktorda dedi ki önce suyun gelirse biraz zor oluyor önce agrın gelsin dedi hayırlısı bakalım neyle karşılaşcaz korkmuyorum da agrıdan cok uzun sürerse enerjim biterse diye biraz tedirginim 😬
Seher- Tugcem50 faydasını görürsünüz belki bana doktorum günde 3 kere 10 ar kez yapsan yeter demişti ama ben çok daha fazlasını yapmaya çalışıyorum ama işte bazende dedikleri gibi ne yaparsanız yapın bebişler karar veriyor sonuca 😊
ayshoo Tugcem50 evet bende ondan korkuyordum bugün ilk ağrım geldi geçti ama doğuma hazırlık diyorlar çok merak ediyorım tedirginimde nolcak