Hayatımızın en keyifli olabilecek gebelik dönemimiz covid belasına denk geldi malesef ki. İçerisinde bulunduğumuz bu salgın döneminde bebeğinizi ve kendinizi korumak için siz neler yapıyorsunuz sevgili anne adayları? Ben arkadaşlarla vs. zaten görüşmüyorum fakat yakında oturan kayınvalide görümce elti anne baba gibi en yakınlarla hiç görüşmeden de olmuyor malesef🥺 kayınvalidem ve görümcem sürekli gezip tozan insanlar ve fazlada dikkat etmiyorlar her ne kadar mesafeli olmaya çalışsamda çok yakın oturduğumuz ve eşim ailesine çok bağlı olduğu için görüşmeden olmuyor. İçimde hep bir korku virüs bulaşır mı düşüncesi… Siz görüşmek zorunda olduğunuz yakın çevrenizle nasılsınız acaba merak ettim?