Ekimmeselesi Kızlar 2. Gebeliğim ama bu gebeliğim aşırı farklı ve sanki ilk kez hamile kalmış gibi bazı riskli seyleri unutmuşum. Mesela ben sırt üstü daha rahat uyuyorum 4. Ayima gireceğim acaba kan akışını etkiliyor diye mi yoksa bel agrisi olur diye mi?
Mutiess Ekimmeselesi Bebeğe giden kan akışı için sol taraf önemli 🙏🏻 Bende sırt üstü çok rahat ediyorum. Hatta sürekli sol tarafa yatmaktan yoruluyorum. Ama sırt üstü yatıp sağ tarafınıza yastık koyun sola eğimli olabilirsiniz 🙏🏻
mlkkk Ekimmeselesi şuan pek etkilemese de ileriki haftalarda bebek büyüdükçe sırt üstü yattığınızda zaten bi ağrı giriyor göğüs kafesinde baskı var gibi hissediyorsunuz sağa sola yatma isteği duyuyorsunuz 😊
Ekimmeselesi anneadayi33 inan ki bu gebelikte resmen ilkmis gibi yasiyorum bazı şeyler aklımdan gitmiş :) sağ ol bilgin için
058elf Ekimmeselesi 6. aya kadsr her şekil uyuyabilirsnz diyo banu çiftçi videosu var YouTube da :) zaten göbek büyüdükten sonra yüzüstü ve sırtüstü istesen de yatamıyosn nefes darlığı oluyo
damlaaltinay Ekimmeselesi hiç bi sıkıntı yok bence hiç bir tarafa sürekli yatılmıyor sola yatınca sol ağırıyor sağa yatınca sağ. Vücut bence kendini uyurken döndürüyordur :)
Eda115354 Ekimmeselesi bu resimde gösterildiği gibi bebek damarın üstünde kalıyo sıkışıyo ve bebeğe kan gidişi azalıyor.
Aycanmbenim Ekimmeselesi kan akışı için yan yatmak daha iyi ama 28. Haftadan sonra.. zaten o saatten sonda iste de düz yatamıyor insan
BTSG04 Ekimmeselesi canım ben 30. Haftamdayım 28 haftamdayken doktoruma sordum bu konuyu. Ben hep soluma yada sağıma yatıyorum gece veya sabah uyandığımda kendimi sırt üstü buluyorum dedim bana verdiği cevap strese girme bedenin seni çok iyi biliyor zaten damar baskı yapsa baş dönmen olur uykudan uyanırsın okadar şiddetli oluyormuş. Stres yapma kendine nasıl rahat ediyorsan öyle uyu dedi. Bedenin sinyal verirmiş. Anneme bu konuyu söylediğimde bizim zamanımızda hiç böyle şeyler yoktu ben yatıyordum dedi 4 çoçuk doğurdu 😊
Ekimmeselesi BTSG04 benim annemde diyor biz öyle yoruluyorduk nasıl yatıyorduk belli bile değildi. Böyle şeyler yoktu bizim zamanda siz merdiven ciksaniz doğuracak siniz diyor :)
BTSG04 Ekimmeselesi aynen öyle dikkat ettiğim şeyleri anneme söyledikçe kadın şaşırıyor 😂 sırt üstü yatmaktan hiç bebek öldüğünüde duymadım ayrıca bedenini dinle o en iyisini bilir 😊
Yumurcakk Ekimmeselesi ben çok net hissediyorum sırt üstü uzandığımda vucudumdaki sıkılıklıgı ve beni çok rahatsız edıo direk düzeltıyorum kendımı 😑 uzanma canım