Aryam-15-15 7 yaşında kızım var..hamilelikte de öncesinde de ilacımı içtim bir sıkıntım olmadı şükür..her yıl düzenli tiroit hormonu baktırdık..bişey çıkmadı..şimdi gene hamileyim..29 haftadır ilacımı içiyorum..zaten ilk 3 ay tsh hormonu önemli dedi..sonrasında kendi üretime başlıyormuş..