Sehercemal Hamileliğin 3 haftasi lekelenme yaşayan var mı ayrıca gebelik kesesi de görülmedi normal mi bunlar . teşekkür ederim
Sehercemal Aras_bebek teşekkür ederim cnm çok araştırdım internet olsun YouTube olsun günlerdir araştırıyorum lekelenme yaşadın mı peki canım
Aras_bebek Sehercemal canım lekeleme bende hiç olmadı onu mutlaka doktoruna söyle forumda görüyorum bazı hamile hanımlarda oluyormuş Allah korusun önemli bişey olabilir 🥰