Gizem97 Merhaba hanımlar, daha 32 haftalığız ama karnımda aşağı inme oldu erken doğum la ilgili Bi sorun olablir mi sancım ağrım yok ama korktum yinede bilgisi olan yazabilir mi?
pitircik2021 Gizem97 yok yahu tek başına birşey ifade etmez size de öyle gelmiş olabilir. Bana da hep aşağıda taşıyorsun dediler
Tsengonul Gizem97 ben 27 haftalığım geçen kaynanam diyo ki karnın aşağıda mı ne o günden beri gelip geçip aynada bakıyorum düşünmeden konuşuyor sinir oldum valla ama öyle bir şey yok yani tıpta da
Mercimekmom pitircik2021 benimde ilk baştan beri aşşagıda anlamıyorum gerçekten yukarıda mı olması lazım 😂😂😂
pitircik2021 Mercimekmom yok ya bence bazı insan aşağıda taşıyor yani rahmin falan yapısıyla alakalı olabilir. Bana da annem hep erken doğacak çocuğum muamelesi yaptı 37+5teyim tık yok 😂
Gizem97 Mercimekmom bende bilmiyorum ki aşağıda olunca doğuracak hissiyatı verdiler söyleye söyleye psikolojim bozuldu 😂
Gizem97 Tsengonul evet söyleyenler yüzünden ni korku oluşuyor annelerde, banada dediler bende korktum🤗
Tsengonul Gizem97 evet gerçekten öyle duyduklarımız korku oluşturuyor. İnşallah sağlıkla zamanında kucağımıza alırız bebeklerimizi