CananOnay Ben 9 haftalık hamileyim az önce peçete lekelenmiş açık kırmızı daha bu sabah kontrole gitmiştim bişey demedi doktor iyi dedi bişey olmuş olabilir mi acaba acile gitsem anlaşılır mı kötü bişey varsa
Hale CananOnay canim bence bi doktora gorunsen iyi olur kanama normal bisey degil cunku mutlaka bi sıkıntı vardır kesinlikle ihmal etme
SevgiiOA CananOnay Dokturunun numarası varsa bi ara yoksa hastaneni ara ama kesin gel dicekler kanama varsa. Allah yardımcın olsun 🙏
Esra1104 CananOnay kuzumm bence git ne olur ne olmaz. Bi kere fazla baksinlar. Allahin iziniyle hic birsey olmaz icini rahat tut ve dua et 🤲❤
BsrArif Doktorunu ara istersen ama panik yapılacak bir durum yok rahim genişliyo ve bu tür kanamalar olurmuş doktorum özellikle söyledi bana bu gibi şeylerde hemen hastaneye gelinmesine gerek diye
uras CananOnay ultrasyonla bakarlar canim ve hemen igne yaparlar be olur sa olsun leke kanama tehlikeli bu haftalarda ozellikle bisey yoktur ins ama en azindan igne yaparlar ve progestan verirler
Kbr Bencede doktora git bende yasadim 1 hafta once bunu simdi yatiyorum progestan kullaniyorum temkinli olmakta fayda var
CananOnay Kan verecekmişim bide benim tüp bebek zaten gümde 2 tane vajinadan Protestan fitil ve 2 tane kapsül progestan kullanıyorum 2 kez lavaboya gittim hiçbirşeyi yok doktorumu arasın jelden olabilir dedi
CananOnay Kızlar kan ve idrar sonucum temiz çıktı enfeksiyon falan yok sonra doktora göründüm kesenin etrafında kanama yok dedi kalp sesinide dinletti şükür bişey yokmuş peçeleye sadece bi kez açık ni leke olmuştu bidaha da olmadı