Minnosunannesiii Cnraks alla allaa, 🤣 kız ölcemmmm korkudan 🤣 boynumda muskayla geziyorum gören diyo bu ne deli danalar gibi takıp takıltırmışsın napim anacım kalp atılım öyle hızlı atıyor ki kazağımın üstünden belli oluyor
minikcivcivim Cnraks 🙈🙈 allah yardicimiz olsun canim ❤ ayyy ınşallah kolay doğumlarımız olur da korkulucak gibi değilmiş deriz 🙏💕
Ayssmom Cnraks kız ne korkuyonuz fırtlatçanız işte hiç mi kabız olmuyonuz. Macır bi tanıdığım var gelinine doğumu anlatırken sıccasın demişti o gün bugün aklımdan çıkmaz gerçekten öyle 😂😂😂 ben 38+4 oluyorum bu gece ve hiç korkmuyorum doğsun artık
Merve_kucuk Ayssmom Valla normal kabız gibi değilki 😂😂😂 Keşke o kadar kolay olsaa 😂😂😂 Ama rabbim yardım ediyor ❤️
Cnraks Denizyildizii çokkk haklısın anlamadan biticekk belkide bakalim Allah yardim etsin onumuzdekii hafta dogurucam 🤣
Merve_kucuk Cnraks 😀😀 Devlette doğum yaptığım için zorunlu olmadıkça normale yöneliyorlar zor oldu ama iyiki normal oldu ☺️
Cnraks Merve_kucuk ters duruyo benim bebeğim o yuzden zorunlu olucak normalde hemen toparlaniyosun tabiki
Denizyildizii Cnraks Allah hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucaklamamızı nasip etsin. Benim 2. Olacak inşallah bu daha 6. Haftadayım ilkinde biraz korkum vardı benimde şuan hiç yok. Belki daha yeni diye bilemiyorum☺️
Tugce_mrv Haftaya giricem doğumdan çok korkuyorum şimdi den stres bastı doktorum da saolsun çok ilgisiz hiç konuşmuyor hepten strese giriyorum 🙄
busraa5465 Eşim bile bana güvenmedi normal doğum için dogum yaptım suni sancıyla hiçde zor değil 4 saatte dogum yaptım tabi herkesin dogumu farklı oluyor ama beni görsen sende yapamaz dersin son dakikalar zorluyor sadece o kadar 💞
Tugce_mrv Cnraks küçük bir Şehir de yaşıyorum özel yok devlette de bir tane doktor var mecbur ona gitmek zorunda kalıyoruz oda çok ilgisiz ve suratsız