Nazlcnnn68 32olana kadar akışına bırak ilk gebeliğim bu doğum olaylarını okudukça oturduğum yerde panik atak geçiriyorum o yüzden artık okumak dinlemek istemiyorum çünkü sezeryanda çok korkutucu normal doğumda o yüzden gerek yok erkenden strese girmeye son zamanlarda zaten düşünüp yaşayacağız bunları erken düşünmeye gerek yok 😂😂