Jesca ozlem0643 Rabbim hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli küvezden çıkıp kucağınıza almayı nasip eder inşallah
merweeilbey1 2_pamukannesii ay o bende de çok oluyor ya birde böyle aniden bebek toplanıyor sonra gevşiyor anlık oluyor ama ara ara oluyor
2_pamukannesii merweeilbey1 Ben çok korkuyorum ya öyle olunca anlık oluyor ama sonrasında baya kasık ağrısı yaşıyorum ben
Deniz1634 Aleyna_kpln benimde oluyo çok kasılmam doktoruma sordum günlük say 20 den fazla kasılman oluyorsa gel dedi gün içinde bendede oluyo ama hareketlerine dikkat et ve say 20 den daha az oluuosa normal dedim
Eminecik Aleyna_kpln bendede ayni seyler oldu doktora soyledim magnezyum yazdi biraz rahatlatti sende gidince soyle mutlaka doktora cnm