angels_-mom Sevgili anne adayları merhabalar :)) 32 hafta olduk ve her aksam nutellayla kanki olduk resmen:) canım her aksam çikolata yemek istiyor kendimi durduramıyorum. Aranızda benim gibi olanlar var mı?
kedidirokedi angels_-mom bende hiç çikolataya hayır diyemiyorum 🥺🥺 ye beni diye gözümün içine bakıyor resmen😂
tandirella001 angels_-mom ya ben çikolata ve tatlıdan şekerden tatlı şeylerden o kadar tiksindim ki…. resmen yedikten sonra çıkarıyorum hep tuzlu şeylerle aşk yaşıyorum ben özellikle hamur işi. Ama henüz kilo alamadım, aksine verdim buna rağmen .
buurrccuu Bence ne bebeğe ne sana faydası olan birşeyi bünyene sokmayı reddedecek kadar bilinçli bir annesinde ❤️ Sabahları bir kaşıkla idare etmeyi denemeyle başlayabilirsin ❤️
Zhrcn angels_-mom normalde bende severim ama hamile kaldığımdan beri günde beş altı tane yiyorum ama doymak bilmiyor gözüm mevsimi geçince ne olacak bilmiyorum 🥺
Burcunuz angels_-mom çikolata aşığı olan ben tiksinir oldm eksi şeyler yemeği daha sever oldm. Şuara canm aşırı buz dondurma türü şeyler istiyor 😂