BadeLebiss Mrb kizlar 16 haftalık hamileyim bu gün Sabah feci diş ağrısıyla uyandm haylende çekiyorum lütfen yardım edin cildrcm artık İlk gebeliğim de aynı diş ağrısı çektim oğlum var şuan da ikinci gebeligim yine aynı ne yapmalıyım sizce?
O-Kaptan BadeLebiss merhaba ben doktorumun izni ile önce antibiyotik kullanıp sonra kanal tedavisi oldum 12.haftamda ve sorun yaşamadım. Bence doktorunuza danışıp tecrübeli bir dişçiye gidebilirsiniz
Bsra06 Canım aynı sıkıntı bende de var dişçiye gittim ben müdahale edemem hamilesin dedi kanal tedavisi yapmam lazım dedi… parol içiyorum ağrı kesici hamilelikte sadece onu içebilirsin.. ve sabah Doğuma gircem diş agrimla beraber
BadeLebiss Bsra06 çok geçmiş olsun cnm sanada bende İlk doğumumda sezaryen sonrası da hemen dişçiye gttm kanal tedavisi oldm ama bunda nsl dayanmyrm 😔 rabbim yardmcmz olsn
Hyb 13 haftalık hamileyim ve kanal olan dişim tuzla buz oldu, kırıldı 😩 buna da şükreder mi insan dedim allahtan sinirleri yok, ağrı olsa dayanılmaz.çok geçmiş olsun size de 😔Doğumdan sonra baya baya implant beni bekler 🤦🏻♀️