Genelde 40 gün kesik kesik gelir derler de benim de ilk gün damla damla geldi başka da bi kaç günden sonra 1 damla falan geldi başka gelmedi 27. Gün adet gördüm kürtajdan önceki hamile olmadan da adet döngüm 27 olduğu için 27. Gün oldum düzenli devam etti