Merve-1109 Merhaba hanımlar 10+1 hamileyim 2 gündür sağ göğsümün üst tarafı bariz acıyo yanıyo yani sanki kasım yırtılıyormuş gibi canım yanıyor başına böyle bişey gelen oldu mu hiç rahat vermiyor 😭
korkmazkubra Merve-1109 benim de böyle birşey başıma geldi canım ilk gençliğimde olmadı ama 2. Hamileliğim şu anda benimde 9 haftalıkken falan çok ağrı oldu 75 beden olan 90 bedene çıktı birden bire çatladı kenarları bende anlamadım şimdi 20+5 acımıyor.
Merve-1109 Sedagb nemlendirmedim hiç açıkçası diğer göğsümde hiç yok ama bitek bu acıyo ve uyutmuyor nerdeyse canlı canlı etimi kesiyorlarmıs gibi
Sedagb Merve-1109 sadece karnınızı değil göğüslerinizide nemlendirin. Ben ne zaman acısa yağ sürdüm iyi geldi.
Merve-1109 korkmazkubra sanırım benimde öyle olucak birden bira acımaya ve gözle görülür sekilde büyümeye başladılar bende bunun için biraz erken olduğunu düşünüyodum ama olabilirmis demekki
korkmazkubra Merve-1109 evet canım valla ben ne olduğumu şaşırdım ilk hamileliğimde 1 sene emzirdim ama 75 den başka takmadım şimdi daha 5 aylık ama 90 beden takıyorum