İnanın bende bu macunu kullananların yorumuna hayret ediyordum, kullanırken bile.. Yok 5-6 kaşık kullandım hamile kaldım yok bir kutuyu 3 kişi bitirdik üçümüzde hamile kaldık, yok bir kutuda hamile kaldım vs vs.. Bunun gibi belki yüzlerce binlerce dönüş okudum.. Bi yandan da usulüne uygun olmayarak kullanıyorum tabi (bol su ve yürüyüş olmadan). Sonra da üstüne söylemiyorum bunlar para tuzağı ama hadi bu da içimde kalmasın diye.. Sonra Bi baktım yanlış yaptığım bişeyler var o kadar insan yanlış Bi ben doğru olamazdım. Spora yazıldım bunun yanında günlük 10.000 adım attım ve bol su tüketimi yanında bu macunu tükettim.. Hani başta yazmıştım ya birkaç kaşıkla hamile kalanları hayretle izliyorum diye işte kendim de kendime hayret ettim sonunda tüp bebek tedavisiyle ancak gebe kalması öngörülen ben artık gebeyim! Diyeceğim o ki arkadaşlar bir şeyi öncelikle yaparken inanın, talimatlarına uygun yapın sonrasını ise Allah’a bırakın.. Eminim sizlerde farklı Bi sonuç almıcaksınız.Dilerim Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmaz🙏