34 haftalık gebeyim dün akşam ve bu akşam bel ağrısı çekiyorum hafif kasık ağrısı da var en son 31 haftalık iken bebeğin ters olduğunu söyledi doktor sanıyorum ki halen de dönme yok bu ağrılar normal mi gün içinde yok ama gece başlıyor birde tüp bebek ile hamile kaldığım için çok korkuyorum bebeğin hareketleri var 😑🙁