Bilgebugra Merhaba bayanlar ben 2. Çocuğa hamileyim suan 38+5 im ama ilk çocuğum 37+6 da doğmuştu bunda hala bi ses Yok ikinciye hamile olan var mı aranız da bugün biraz adet sancısı gibi karnın ağırdı sadece
LiyaNehir Bilgebugra ayy canım aynı korku bende de var ilk bebeğim 37+3 de dünyaya geldi. İkinci gebeliğim 38+2 olduk sadece dün gece bir iki defa adet agrısı gibi ağrım oldu başka yok. Bende merak ediyorum ne zaman gelecek acaba
Bilgebugra LiyaNehir yarın kontrole gidicem bakalım dr ne diyecek diyorum ikinci gebelik ya belki de sancım olmadan açılma oluyordur çünkü ilk doğumum 15 saat sancı cektim 😫
LiyaNehir Bilgebugra aynı kaderi yaşamışız canım benimde ilk doğumum 13 saat sancı çektim 😭 inşallah bu defa su gibi doğum yaparız canım kolaylıkla doğarlar.