Mom103 Kizlar sol bobrek tarafimda sanci var gecmiyor boyle gelip gelib gidiyor doktorumda bu saatde telefona bakmaz. Ayrit edemiyorum sancimi yoksa bebek bobreğimi eziyo o yuzden mi agriyo anlayamadim
Vildan19 Mom103 benimde oluyor böbreğim agrıyor kasıgım batıyor bunlar normal diye duydum bebek büyüdükçe baskı yapıyor bence ondan oluyor
shrbn25- Mom103 pozısyon degis bakalım gececekmı yalancı samcıdır belki benmde öyle de sizle aynı haftadym pozisyon degısınce gecıyo bide sanki aralıgın bakın kac dakıka gelıyo
Mom103 Vildan19 3851 Evet kizlar bende baskidan dolayi olacaqini dusunuyorum çunki sol tarafimi cok eziyo
Mom103 shrbn25- evet pozisyon degisince geciyo . Boyle sanci degil biliyorum sanki bobregimi sikiştiriyo eziyo o yuzden cunki hareketleri sert biraz git gidede sertlesiyor o yuzdendir her halde
anneadayi33 Bende 30+5 oldum bugün yemek yaparken belim bacaklarım ağrıdı zor durdum ayakta adet ağrısı gibiydi ama şimdi iyiyim neden oluyor acaba
1incir Haftaya girdik sürekli değişik ağrılarım oluyor. Bugünde sanki bebek sanki çıkacak gibi alt tarafta baskı oldu. Böyle durumlarda uzanıyorum hemen yoksa geçmiyor
Mom103 3851 1incir Evet baya agirlaşiyo artik insan o yuzden her kes son haftalar zor geciyor diyo qaliba