1prensesveprensannesi Oğluşumuz olucak inşallah 🙏🏻🥰 sizce Alparslan yada Timurhan hangisi daha hoş gibi kararsız kaldım😇 Aklınızda güzel erkek isimleri varsa alabilirim 😃🥰😇
Anneyimm2 1prensesveprensannesi bende dun ogrendım oglum olucagını bende bugun anket yaptım burda en sonunda Göktuğ karar verdim sanada fıkır olsun
1prensesveprensannesi Dilaraksknclk aslında hoş bir isim ama daha çok eskiye dayanan isimler hoşuma gidiyor 😇🙏🏻
1prensesveprensannesi yesimyavuz çok güzel ağır Bi isim gibi geliyor bana birde anlamlı olsun istiyorum 🙏🏻 adıyla yaşasın inşallah 😇
1prensesveprensannesi Anneyimm2 eşimin öğrendiği zamandan beri söylediği isim bu ama sırf ona inat kızımın adını o koydu bu kez ben koyucam dedim o yüzden kabul etmedim ama benim de beğendiğim bir isim açıkcası 😇😃😃
1prensesveprensannesi cansuuylcn89 yiğit çok güzel ama amcamızın torununun adı da yiğit oldu yeni koydular 😃
yesimyavuz 1prensesveprensannesi amin inşallah teşekkür ederim. İnşallah sizde gönlünüze sinen bi isme karar verirsiniz 💙 sağlıkla gelsin tüm bebekler 🧿
1prensesveprensannesi yesimyavuz ayy hadi inşallah halen içime tam sinen yok ama doğurana kadar bulucam inşallah 🙏🏻😇😇
fpkprensesim 1prensesveprensannesi bende çok istiyordum onu erkek olsaydı poyraz yada alparslan demiştik 😂 çok ağır hoş güzel bi isim kulağa çok güzel geliyo bence 🥰
1prensesveprensannesi fpkprensesim ağzı dolduruyor hoşuma giden bu aslında 😃 poyraz da arkadaşlarımın oğlunda var kimseye bizden gördü de koydu dedirtmek istemiyorum 😂😂 şimdi kızınız mı oldu ne koydunuz adını 😇😇
fpkprensesim 1prensesveprensannesi bende şakasına bi güneş dedim eşime daha çevirebilene aşk olsun sen dedin senin istediğin olcak istediğini de ismini yazdırmaya gittiğimde güneş koycam dedi öyle kabullendim bende 😂 sizde bi anlık hoşunuza gideni koyun çok kurcalayınca çok karışıyo kafa 😂
1prensesveprensannesi Gulsenckr aslında aklımda bu vardı lakin kayınpederimin adı Ali o da benim adımın yanına başka isim kıymayın sevmiyorum kızım dedi başka isim bulun en iyisi dedi 😃🙏🏻