Bdf Herkese iyi akşamlar ya aklıma takıldı ben tiroit ilacı kullanıyorum 25mg en son kan değerlerindeki tsh 1.93 çıktı herhangi bir sorun yok ama serbest t4 8.87 çıktı referans aralığının alt sınırı 9.3 yani biraz düşük bu durumu yaşayan kimse var mı