Cananslife Haftalık hamileyim çok istahsizim hiç bir şey yiyemiyorum. İlk haftalarda çok iştahım vardı ama zamanla kapandı, midemde çok şişkinlik oluyor neler iyi gelir? 😊
Minikasya Cananslife Yiyemiyorsan zorlama. Zaten bebeğe lazım değil ilk 3 ay. 3 ayada zaten geçer açılır iştahın. Güzel güzel alırsın kiloları😁 sonra yazarsın canım kilo alıyorum imdat diye🤣
Princessmom Cananslife bende 6 haftalk hamleym aşırı iştahsızm. En başndan beri hep böyle gitse keşke 😂
Feridee1 Cananslife o zamanlar benimde yoktu mide bulantısı kusma falan bitiriyordu beni şuan 15.haftadayiz iştahım açılıyor çok şükür ☺️
Cananslife Minikasya ay inşallah ya kilo almak için değil yemeyince de güçsüz düşüyorum yiyince de midem agriyor gece uyuyamıyorum 😄😄ay ne yaşıyorum ben