Bende urbo2 var , aynısı olmasa da benziyor urbo2 daha ağır bu modele göre ama ben çok rahat kullandım üstelik kızım kilolu olmasına rağmen tek elle arabayı kapatıp sürükleyip taşıyabiliyordum . Bana mamas papas arabaları güven veriyor . Tek sorunum ön bariyeri diş sürecinde kızımın kemirmesi ve soyulması oldu başka sorun yaşamadım .