Minikasya ya neden mor ki öyle oluyomu benimde mi morarır acaba böyle acırken, hiç sorma benimde sağ tarafıma ayağını dayamış iki gün önce sanki doğum yapar gibi inledim ölüyodum belimi böbreklerimi kasığımı nasıl ağrıttı doktor doğum yapıyorum sandı ondan da kalan bişeyle hala sağ tarafım nasıl acıyo çekmedide ayaklarını tekmeledikçe ölüyorum 🥺 sağlıklı olsunlarda aman acısınada razıyım valla