Bizimde nisan 29 gözüküyor ama normalde erken doğum riskim var 33+2 deyiz ama ne sancım var ne ağrım bol bol uykum geliyor kafamı kaldırmıyorum yastıktan 😬 Son 3 aya girince mide bulantıları mide yanmaları deli gibi arttı 😩. Erken doğum riskinden dolayı çantamızı çoktan hazırladım uyuyup uyanıp zamanında gelmesini bekliyorum artık🥰🤣 2150gr dedi doktorumuz. İnşallah hepimiz sağlıkla zamanında kucağımıza alırız🙏🧿💕