irorkay Kızlar 19 haftalık oldum. İştahım bir anda açıldı ne yapacsğım ya :( akşam acıkıyorum mesela bu saatlerde ne yiyebilirim böyle zamanlarda? Normal mi bu..
Minikasya irorkay Ani krizler yaşıyorsan eğer şekerine bakmalısın. Muz ye canım. Yada sütle gevrek içine biraz tarçın at.
3prensesannesiii irorkay benimde öyle 28. Haftayı iple çeliyorum şeker ölçümü için birde benim canım sürekli tatlı şeyler istiyor😋
irorkay Minikasya kanda o kadar şeker baktılsr ama hep normal çıktı 🤷♀️ gündüz iştahım normal ama bu saatlerde acıkma çöküyor..
Minikasya irorkay Canım o zaman sen gerekli olan beslenmeni yapmıyorsundur. Yani eksik kalori alıyorsundur.
irorkay 3prensesannesiii erkek benimki de canım yani 16 da öyle dediler detaylıyı yine de bekliyoruz 💙