hulya_mehmet1306 merak etmeyin içinizi ferah tutun. 2li de riskli çıksa bile bu bir şey olduğu anlamına gelmiyor. Sonrasında 3lü 4lü taramalar var sırayla. İkili testin doğruluk payı %70 tir. Benim gibi yapıp kendinizi heba etmeyin ben günlerce ağlamıştım bunun için. Sadece bebeklere stres yüklemişim. 😢