Merhaba kızlar 32+2 deyim yaklaşık on gündür çamaşırım sürekli ıslanıyor su sızdığını da hissediyorum. Dün doktoruma gittim bebeğin suyu şu an gayet iyi ama içimiz rahat etsin haftaya tekrar gel dedi. Zaman bir türlü geçmiyor sürekli acaba bebek suyu mu diye düşünüp duruyorum 🥺 bu durumu yaşayanlar var mı aranızda nasıl bir yol izlendi ?