
[/url] Kızlar merhaba yumurtlama mı? Ben mi yanlış görüyorum. Kızlar kürtaj olmuştum kürtajdan sonra yumurta takibi yaptım ancak ya test kitlerim bozuktu ya da bende yumurtlama olmadı ondan dolayı da rahimde kürtajdan sonra yapışıklık oluyormuş öyle bir rahatsızlık olabileceğini düşündüm zaten bu ayda yumurtlama görmezsem uzmana gidecektim yumurtlama var mı