melzey Bssdsz bende 19 da başladı o ağrı şuan 28 e girdim hala var. Küçük hanım ayaklarımve poposuyla aşağı doğru vurduğu için olmuş doktorum öyle söyledi. Bu nasıl kız ben anlamadım sanırısın ninja son samuray 😄😄😄😄
Helinrojbinn aynisi bendede var surda bekliyim 37+4 34 te basladi suan da daha kotu ve solda yogunluk var sebebini bilmiuorum
Minigim-ben 19 haftalığım 17. Haftada başladı sanırım. Corap vs giyerken asiri zorlanıyorum. Doktora soracağım, kalsiyum magnezyum eksikliği olabilir diyor deneyimli gebeler.
_Elifffffff_ Gebeligimin ilk zamanlarından beridir yaşıyorum hala geçmedi 18 haftalik olduk doktorum normal diyor erken doğum riskin yok dedi magnezyum kullanıyorum ama asla faydası yok