Kızlar doktora henüz gitmedim bugün tekrar beta yaptırdım 2767 çıktı.pazartesi gidecez doktora. Sorum şu.kuaföre gidip ağda yaptırsam saç kestirsem.biliyorum batıl inanç. Ama allah korusun birşey olursa acaba mı derim diye düşünüyorum. Yinede fikirlerinizi almak istedim