Fatosef çalışmak istemiyorlar değil de yoğun iş yükleri olabilir diye düşünüyorum. Bir hastaya normal şartlarda ayrılması gereken süre en az 20 dakikadır ama bizim doktorlarımız hemşirelerimiz günde 70-80 hasta bakıyorlar ve bunu en az 15 yıllık ultrason cihazları ile 15 yıl öncenin teknolojisi ile yapıyorlar. Surat asıcaksa özele gitsin az hasta baksın diyebilirsiniz, o zaman da özel hastaya gidecek imkanı olmayan hastaya bakacak doktor kalmaz memlekette.