Allah aşkına bu devlet hastaneleri niye böyle ne zaman kontrole gitsem üstün körü bakıp geçiyor ultrason görüntüsü vermiyor. İlla ağzımizla istiycez heralde ver diye. Sırf bunlar yüzünden özele gitmeyi tercih ediyorum bebek iyi deyip geçiyorlar sadece 😠