zhrkhy Merhaba arkadaşlar Sivas cumhuriyet üniversitesinde yakın zamanda doğum yapan varmı acaba refakatçi alınıyormu doğumda ilgililer mi acaba
Sedamgoktug zhrkhy benımde dogumum yakın prda dogum yapacam ıns memnum kalıraın cevremdekı herkes memnum
Serifeisitmir zhrkhy ablam caglar beyde dogum yapto ozel odada aldilar hatta 2 kisi kalmistik hic bir sorun olmadi
199823 Sedamgoktug merhaba özel oda ücreti ayrımı oluyor acaba ben şırankta görev yaptığım için doktor seçemedim direk acilden giriş yapılan acilden doktor olmadan giriş oldumu ücretsiz oluyormuş sanırım bir bilginiz varmı
zhrkhy Sedamgoktug tşk ederim cvp verdiğiniz için inşallah sağlıkla alırsınız yavrunuzu kacağınıza ve memnun kalırsınız☺️
zhrkhy Sedamgoktug sadece özel odaya mi eş alıyorlar acaba ben doğuma sadece eşimle gitmeyi planlıyorum da
zhrkhy Sedamgoktug ben gerçekten çok memnunum benim uzun süre çocuğum olmadı pıhtılaşma dolayısıyla kayıplarım oldu bu hamileliğimde de çok korktuğum zamanlar oldu ama insanın içini çok rahatlatan ve çocukla ilgili her bilgiyi ben sormadan veriyor
asyahumam Kızlar alakasız olacak biraz ama detaylı ultrasonu da Cumhuriyet Hastanesi’nde mi yaptırdınız? Ben normalde özele gidiyorum ama Cumhuriyet Hastanesi’nde düşünüyorum ayrıntıliyi bazıları üstünkörü bakıyorlar demiş kararsız kaldım randevum Nisan’da
Mervessarikaya asyahumam bende normalde medicanaya gidiyorum ama detaylıyı üniversitede oldu. 15 20 dk falan baktı benimle ufacık bir kelime etmedi bebekle ilgili hiçbir şey söylemedi. Sonucu sana doktorun söyler dedi geçti. Allah’tan bir sorun yoktu çok şükür. Görümcem Kayseri’de özelde girdi detaylıya 2 saat sürdü ve ekranda her şeyi göstererek anlatmış doktor.
Seduru zhrkhy bişey sorcam bende Begüm hanıma gidiyorum da doğumu özel isteyince normal de olsa Begüm hanım giriyormu acaba nasıl oluyor
Sedamgoktug Tgczynp ben genel oldum panıgın fln yok sa spınal ol zaten bışdıgım kadrıyla hep spınan yapıyor gultekın bey
Tgczynp Sedamgoktug ben ilk doğumda uyusmadim banada spinal diyor sürekli ama tekrar göze alabilir miyim bilmiyorum. Genel olunca çok sıkıntı oldumu uyandıktan sonra
Sedamgoktug Tgczynp aynen bende hafataya 2. Sezeryan olucam genel kesinlikle tavsıye etmem agrılı bı uyanma sacmalama bebekte narkozdan c8k etkılenıyo uyyo sureklı sarılık oluyor