Kızlar merhaba ben ikili tarama testi yaptırmadım açıkçası eşimde istemedi ama 12 ci haftada doktorum ense kalınlılığındam bahsetmedi sadece direk bana test yapıp yapmayacağımı sormuştu sonra eğer çoçuğunda sorun olsa aldırmayacaksan gerek yol değince eşimde o an zaten biz düşünmüyoruz dedi şimdi ben 16 ci haftadaysa yeni girdim bugün 15 haftada farklı bir doktor sorduğumda ense kalınlığını geçti artık onun için dedi ama en son bebek sağlıklı dedi sizce ben 3 lü test yapmalımıyım 2 Li test olmadan 3 lü yapılırmı niye sürekli aklımda böyle şeyler şeytan vesvesesi beni bırakmıyor