Nbiyecbn26 Merhaba iki gündür ne yesem agizimda acı bir tat oluşuyor su bile içemiyorum neden böyle oluyor acaba bilen var mı
Duyguderinderen Nbiyecbn26 16 haftalığım hiç geçmedi sürekli acı bir tat var sırf bu yüzden çaydan ve çikolatadan nefret ettim
MercimekVeaAnnesi Ilk hamileligmde oyleydi smdi 6 hftalik ins bunda olmaz zor bisey canim bazilarinin aci tat doguma kadar kaliyor benim 2-3 ay surmustu
Nbiyecbn26 Duyguderinderen bende sadece bende oluyor sanıyorum bende 18.haftadayım daha yeni olmaya başladı bende suda bişey var sandim
Duyguderinderen Nbiyecbn26 bilemiyorum hormonlarlamı alakalı bende diğer gebeliğimde doğuma kadar geçmedi doğum yaptığım gün yemekten tat almaya başladım