Kizlar merhaba, ablamin adetinden 6gun gecti 2gun once test yapti silik cizgi vardi bugun sabah yapti cizgi biraz daha koyu renk cikti, amma ablam bagirsak problemi oldugu icin kac aydir ilac kullaniyor.. acaba hamileyse bebeye cok zarari olurmu?? BAsina gelen varmi boyle bisey? Kan testi yaptiracak pazartesi