Fidoss Merhaba arkadaşlar 18+3 gebeyim bugün kontrole gittim aynı zamanda ankilozon spondlit hastasıyım dr fetal eko çektirmemi istedi bir alakası var mı bunun aynı durumu yaşayan var mı