Merhaba 33.haftamdayım ve nst kontrolünde sancı gözüktü benim sancıya yönelik bir ağrım yok ama serumla ilaç verildi yine de aynı gözüktü sancı bı gece müşadede kalmamı istedi doktor serum ve ilaç veriliyo birazda korkuyorum acaba böyle bı durum yaşayan var mı sonucu ne oldu 🥺