Arkadaşlar bugun 7 +2 gunluk olduk. Hastaneye gittim fakat ilk önce doktor normal ultrasonda keseyı gördü bebegı göremedi vajınal bakalım dedi bende sordum. Bir sorun olur mu diye olmayacgını söyledi. Sonra bı baktı ki bebegim orda :) AA dedı burda dedı neyse kalp atıslarına baktı gümbür gümbürdü. Dedım bı sorun var mı hayır saglıklı bak buda kalp atısları dedı 🥰 yinede tedirgin oldum sizce bı sorun yoktur degıl mı 🤗✨