23 haftaligim baya hızla kg alıyorum malesef çok üzülüyorum bugünden itibaren beslenmemi düzenlemeye başladım ama hareketsiz de olmuyor vücudum kitlenmis gibi resmen bu YouTube da Leslie vs yavaş yavaş yapsam sakıncası olur mu ki herhangi bir riskim yok başından beri şükür ne sporları yapıyorsunuz yürüyüşe çıkamıyorum malesef evde çocuk var bırakabilecek kimse yok 🙁