Zeynepsengl Pembebulut00 işe gitmiyordum kısa çalışma ödeneğinden faydalandım , 32 de çalışamaz raporu aldım doğumdan sonra işveren onayladı ve aldım
Zeynepsengl Pembebulut00 doğumdan önceki sigortanıza bakılıyolar şartlarınız uyuyorsa pandemide ödenmeyen sigortasının etkisi olmuyor alabiliyorsunuz
Pembebulut00 Zeynepsengl Teşekkürler cevap için 170 ile görüştüm 1 sene önceki sigortanıza bakılır diyor da zaten gecen sene 16 martta okullar kapandı pandemi oldu çalışamadık ben 1 yıldır evdeyim 1 yıla baksa ne olur 0 gözüküyor dedim prosedür böyle dedi
Ceydat -esma-nur- doğumdan önce 1 sene içinde 90 günlük sigorta varsa ve sigorta durumun aktif görünüyorsa alıyorsun defalarca bu konuyu 170 i arayıp sordum.
umudumsunn Gizoos merhaba benim çalıştığım firmada kapalı benim dogumum haziran sonu, annelik ödeneğini alamadığımız için izne çıkmadan kısa çalışma almayı devam etmenin yaptırımı olur mu sizce ? yani diğer türlü hiç alamiyoruz ondan
ayssee Kızlar bu konuyla ilgili cimere yazın yani bence gebe olarak sesimizi çıkartalım askıda bir konu çünkü bu hala net değil bana bir aydır geri dönüş yapılmadı ayrıca 170 den de dosya açtım hala sonuçlanmadı ne olucağı belli değil yani daha
Aslihanilhan ayssee canım ben dün aradım . Geçen sene Mart’ta ücretsiz izine cıkarıldım . Son 1 yılda 90 günlük primim yok dedim . Pandemi sürecinde cıkarılan kişiler istisnai sayılıyor denildi . Ondan öncesine bakılacakmıs yani .
ayssee Aslihanilhan evet bana da öyle dendi sonra içime kurt düştü tekrar aradım başka birisi de öyle birşey yok dedi tam net olarak kesinleşmedi yani bu karar
umudumsunn ayssee banada aynısı oldu bir tane kadın ona göre size dosya açılır dedi ama geri aradığımda başka biri şimdilik öyle birşey olmadığını söylediler..kaçıncı haftadasınız ?
AybukeA -esma-nur- alabiliyorsunuz diye biliyorum. Kuzenim 2 ay önce dogurdu, 2020 marttan beri kçö alıyordu. Dogum parasının yarisini aldi henüz, kalani da yatacak. Ben de mart 2020den beri kçö deyim.