Merhaba, normalde akşamları Ali Sunay beye gidiyorum ancak bir türlü bu hafta denk getiremedik. Bugün kısmet oldu ancak. Halil bey varmış bu gece. Acaba daha önce hakkında bilgisi olan var mı? Gitsem pişman olur muyum? Ağrılarım çok olduğu için ertelemek de istemiyorum