Burda çok kişiye ulaşabilirim aklıma siz geldiniz ne olur dua edin🤲🏻 33. Haftamdayım bebek hareket etmediği için nstye girdim nst sonuçlarım reaktif değil iyi çıkmıyor tatlı yeyip 2. Nstye girdim şu anda. eğer böyle olursa doktor yatış vereceğini söyledi lütfen dua edin şu anda belli belirsiz bekliyoruz🤲🏻 Allah razı olsun okuyan dua edenden