rabia_rabia bende 11+2 haftaligim mide bulantim hafifledi ama iştahım hala acilmadi. Kati yemekleri et, tavuk hic bisey yiyemiyorum icim almiyor🙈. Sivi seyleri yiyebiliyorum anca. Ve 6 kg verdiiim. 😂 Keşke benimde iştahım acilsada doya doya bi yemek yesem. Okadar cok ozlediiimkiii 1.bucuk aydir yemek yemeyi ozledim resmeeenn. 😂😂😂