Binnur54
Bence abartmaya gerek yok hamilesin diye evden dışarı çıkmayacaksın diye bişey yok ben eşimin işi nedeniyle sürekli yolculuk yaptım. ( tabikide doktorumun haberi olarak) hiçbirşey olmadı Allah’a şükür ilk üç ay da 7 aylıkken de Tunceli’den İzmir’e uçakla geldim her gün gebelik okuluna gittim yürüyerek eğer doktor düşük tehlikesi var hareket etmeyeceksin derse tabikide dikkkat etmek lazım ama ben hamileliğin bi hastalık gibi görülmesine karşıyım